Nie samymi książkami człowiek żyje...TOP 10 - ulubione seriale


Witajcie! Dzisiaj przybliżę Wam moje TOP 10 ulubionych seriali. Nałogowo oglądam seriale, jest to moje ulubione hobby zaraz po czytaniu książek, więc sami rozumiecie, że jest tego sporo, dzisiaj jednak opiszę tylko te moim zdaniem najlepsze.



10. Breaking Bad
Breaking Bad to serial, który opowiada historię nauczyciela chemii chorego na raka. Chcąc finansowo zabezpieczyć swoją rodzinę na wypadek śmierci, zaczyna wytwarzać metamfetaminę. Serial jest niesamowicie wciągający, pełen zaskakujących zwrotów akcji i ciekawych bohaterów. 

9. Supernatural / Nie z tego świata
Supernatural to serial o dwóch braciach walczących z siłami zła (demonami i innymi stworami z piekeł). Uwielbiam Sama i Deana, jak również ich perypetie. Mimo że temat serialu wydaje się być dość poważny, to jest pełen humoru, nie brakuje w nim scen pełnych komizmu, ale także takich które wzruszają,


8.  Sposób na morderstwo
Pewnie niektórzy nie słyszeli o tym serialu. A szkoda! Nie jest zbyt sławny w Polsce, ale naprawdę warto go zobaczyć. Przedstawia historię studentów prawa i ich nauczycielki, którzy wspólnie próbują wymyślić sposób na to, żeby morderstwo uszło komuś płazem. Serial jest tajemniczy i wciągający, na pewno się spodoba fanom zagadek :D

7. Chirurdzy

Meredith Grey chce zostać chirurgiem, tak samo jak jej matka. Wraz z innymi rezydentami śledzimy jej perypetie, czasem nawet dość szalone i niebezpieczne. Uwielbiałam ten serial, ale uważam, że twórcy w ostatnich sezonach przesadzają z melodramatem. Niekiedy się czułam, jakbym oglądała Grę o tron, a nie serial o szpitalu... :D 

6. Kości
Musicie wiedzieć, że jestem wielką fanką wszystkich seriali kryminalnych. Oglądałam CIS Miami, NCIS, Numery, Detektywa Monka, Castle, itd., jednak serial Kości wydaje mi się z nich wszystkich najlepszy. Opowiada on historię błyskotliwej pani antropolog, która pomaga agentowi FBI w rozwiązywaniu spraw kryminalnych. Polecam!

5. Sherlock
O jezu Sherlock! Ubóstwiam ten serial... Jednak jest na 5 miejscu, bo przecież ileż można czekać na nowe sezony?!?! Już niekiedy zapominam, że taki serial w ogóle istnieje... Sherlock to detektyw o dość nietypowych metodach rozwiązywania zagadek. Pierwowzorem tej postaci jest oczywiście Sherlock Artuhra Conana Doyle'a, jednak moim zdaniem serialowa kreacja Cumberbatcha przebija tego książkowego.

4. The 100

The 100 to serial luźno oparty na książce Kass Morgan. Książkę czytałam, nie podobała mi się, jednak serial to już zupełna inna bajka. Ziemia nie nadaje się do zamieszkania, dlatego też ludzie postanawiają zamieszkać na stacjach kosmicznych, dopóki sytuacja się nie zmieni. Naukowcy zdają sobie jednak sprawę, że nie mają wystarczająco dużo zasobów tlenu, dlatego o 300 latach przebywania w kosmosie postanawiają przyspieszyć swój powrót do domu. Wysyłają na Ziemię grupę 100 nastolatków, żeby sprawdzić czy przeżyją w nieznanych i niebezpiecznych warunkach. Serial ma już 3 sezony, dwa pierwsze były najlepsze. Jeśli zaczęliście oglądać i nie spodobało Wam się, to polecam obejrzeć tak jeszcze z 6 odcinków. Pierwsze 5 odcinków jak dla mnie były słabe, a to dlatego, że opierają się na książce, później twórcy postanowili pójść w trochę innych kierunku i chwała im za to!

3. Gra o tron
Chyba nikomu nie muszę przedstawiać Gry o tron... Jest to epicka opowieść osadzona w fantastycznym świecie, akcja dzieje się głównie w Westeros, gdzie wszyscy chcą zdobyć władzę. Serial oparty na książkach George'a R.R. Martina jest niesamowitą ekranizacją, aktorzy wykonują kawał dobrej roboty, efekty specjalne zapierają dech w piersi! Uwielbiam i już nie umiem się doczekać kolejnego sezonu.

2. Outlander
Outlander to kolejny serial oparty na książce. Widzicie tu jakiś schemat...? :D  Outlander to opowieść o kobiecie, która przenosi się w czasie do Szkocji z 1743, gdzie czeka na nią wiele perypetii, w tym także miłosnych! Aktorzy znowu są niesamowici, a aktor grający Jamie'go jest boski... :D


1. Przyjaciele
Ten serial jest moją obsesją. Oglądam go niemal codziennie i nigdy nie mam dość... Mogę ten sam odcinek obejrzeć tysięczny raz, a i tak mi się to nie nudzi. Jest to historia 6 przyjaciół w Nowym Jorku. 

i inne warte wspomnienia:

- Przygody Merlina

- Magia kłamstwa /  Lie to me

- W garniturach / Suits

- Hannibal

- Wikingowie

- Duma i uprzedzenie

- Dr House

- Białe kołnierzyki / White Collar

- Dexter

- Skins



Ok, to teraz powiedzcie mi czy zgadzacie się z moją listą czy macie jeszcze jakieś inne ulubione seriale? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz