Wrap up LIPIEC 2016


W lipcu przeczytałam zaskakującą liczbę książek... wyszło tego aż 11! W tym 6 tradycyjnych książek, 1 powieść graficzna, 1 komiks oraz 3 audiobooki.
1. Username: Evie - Joe Sugg 



Powieść graficzna stworzona przez youtubera Joe Sugga. Opowiada o dziewczynie, która ucieka przed rzeczywistością w wirtualny świat. Moja recenzja: tutaj Podobała mi się, jednak spodziewałam się czegoś lepszego. 






2. Błąd - Elle Kennedy

Kontynuacja powieści Układ tej samej autorki, śledzimy tutaj jednak losy innej pary. Książka dobra, lecz było kilka elementów, które nie przypadły mi do gustu, wspominałam o nich w mojej recenzji układu (tutaj). Opinia na temat tej książki pojawi się niebawem!







3. Ostatnia spowiedź - Nina Reichter 

Książka nie podobała mi się w ogóle, szybko się ją czytało, jednak główni bohaterowie działali mi na nerwy... Jest to historia inspirowana zespołem Tokio Hotel. Bradin (czyli Bill) poznaje na lotnisku Amerykankę, która nie ma pojęcia kim jest i zakochuje się w niej, jednak na ich drodze stoi wiele przeszkód, z powodu których nie mogą być razem. Moja recenzja tutaj








4. Richelle Mead - W szponach mrozu



Druga część Akademii wampirów. Nie wiem co jest w tej serii, ale bardzo mi się podoba. Uwielbiam wszystkich bohaterów! A szczególnie Rose i Dimkę <3 Jeśli jeszcze nie czytaliście Akademii wampirów, to nie zwlekajcie dłużej!









5. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata - Susan Ee

Przeczytałam Angelfall jakiś czas temu, jednak dalej nie wiem co myśleć o tej książce. Z jednej strony uważam, że jest trochę bardziej ambitna od innych młodzieżówek, jednakże z drugiej... czegoś mi w niej brakowało. Na plus na pewno jest to, że autorka nie bała się poruszyć kontrowersyjnych tematów i nie stroniła od pokazywania przemocy. Moja recenzja tutaj






6. Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu - John Flanagan


Przesłuchałam obie części Zwiadowców jako audiobooki z audioteki. Myślę, że ta seria będzie idealna dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z czytaniem i fantastyką. Te książki bardzo przyjemnie się czyta, nie mają skomplikowanej fabuły, postacie są bardzo ciekawe i już trafiłī do moich ulubieńców (Will, Gilan, Halt!). Polecam także starszym osobom, myślę, że im także przypadnie ta historia do gustu :)



7.  Zwiadowcy. Płonący most - John Flanagan
Druga część Zwiadowców, równie dobra jak poprzednia! Także odsłuchałam tej książki jako audiobooka.









8. Posłaniec - Markus Zusak

Miałam plany sięgnąć już od dawna po jego bardziej znaną książkę: Złodziejka książek, jednak na pierwszy ogień poszedł Posłaniec i nie żałuję! Ta powieść niezwykle trafiła w moje gusta czytelnicze i stała się jedną z moich ulubionych książek. Za niedługo powinna się pojawić recenzja, jeżeli jesteście nią zainteresowani, to poczekajcie chwilkę, a opowiem o tej książce trochę więcej. Dodam, że tę pozycję także przesłuchałam jako audiobooka, czytał go Jacek Braciak i bardzo dobrze sobie poradził. 






9. Dare You To - Katie McGarry

Ta książka to kontynuacja Przekroczyć granice, która niedawno została wydana w Polsce. Nie była taka zła, więc sięgnęłam po tę część. Jednak główni bohaterowie mnie irytowali, fabuła również nie była zbyt ciekawa. Nie wiem nawet czy pisać recenzję, bo nie będzie zbyt pochlebna... 









10. Oddychaj mną - Abbi Glines 

Ta książka to taki średniaczek. Czytało się szybko, jednak fabuła trochę kulała. Sytuacja podobna jak w Dare You To i Ostatnia spowiedź. Chociaż główni bohaterowie byli ciut mniej irytujący :D Mimo to sięgnę po kontynuację,






11. Death Note 2 Połączenie - Tsugumi Ohba, Takeshi Obata
Jeśli jeszcze tego nie zauważyliście, to Wam zdradzę, że uwielbiam mangi i anime. A Death Note to moim skromnym zdaniem jedna z najlepszych japońskich mang. Historia jest bardzo ciekawa, postacie intrygujące, aż nie mogę się doczekać kolejnych części, czytałam je już dawno temu, więc zupełnie nie pamiętam, co się tam dzieje!












Najlepsza książka: Posłaniec - Markus Zusak
Najgorsza: Ostatnia spowiedź - Nina Reichter


Ile Wy w tym miesiącu przeczytaliście? Jaka była najlepsza i najgorsza książka? 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz